کد خبر: ۹۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۵۸
مدیران باشگاه رم در تلاش هستند تا سران باشگاه بایرلورکوزن آلمان را برای جذب دائمی سردار آزمون متقاعد کنند.

عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نقل از مهر سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و یک موقعیت گل بسیار خوب هم برای «تامی آبراهام» به وجود آورد که این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و موقعیت گلزنی برای رم از دست رفت.

آزمون که تا پایان فصل با رم قرارداد دارد، هنوز آینده اش در این تیم مشخص نیست و از طرفی کادر فنی بایرلورکوزن که مهاجم ایرانی تحت قرارداد با آن است هم خواستار بازگشت آزمون نیستند. در همین خصوص مدیران رم در تلاش هستند تا با برگزاری جلساتی با سران بایرلورکوزن رقم انتقال دائمی آزمون به تیم خود را کاهش دهند. پیش از این آلمانی‌ها برای فروش دائمی آزمون رقم ۵/‌۱۲‬ میلیون را از رمی ها طلب کرده بودند که با مخالفت آنها همراه شد.

 

رم در تلاش برای تخفیف از بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: